מתסכול לתחושת הקלה שאין לה תחליף

סיפור על סכסוך משפטי שהתחיל בתסכול עמוק והסתיים בתחושת הקלה שאין לה תחליף.

לפני מספר שנים הגיע אלינו לקוח בתחושת תסכול, כעס וחוסר אונים – יועץ מס שהיה עמו בקשר הגיש נגדו תביעה כספית גדולה בטענה שהלקוח שלי חייב לו שכר טרחה עבור שירותים שלכאורה סיפק היועץ.

הבעיה? היועץ בכלל לא נתן את השירות. הלקוח לא ביקש להתקדם עם יועץ המס והעדיף לקבל את השירות ממישהו אחר ושילם את מלוא התמורה. למרות זאת, יועץ המס בחר להגיש את התביעה, ב"שיטת מצליח". אגב, לא רק נגד הלקוח הזה אלא נגד לקוחות רבים נוספים.

הלקוח סיפר בפגישה הראשונה על תחושת התסכול, חוסר הצדק והלחץ שהוא חווה בגלל הגשת התביעה "איך אני יכול לשלם עבור עבודה שלא בוצעה?". יישרנו מבט לעבר הלקוח והבטחנו לו שנעשה את המקסימום על מנת שהצדק ייעשה.

אז נכון, כל תביעה שמוגשת גורמת לנתבע ללחץ גדול, חרדה, חוסר ודאות, אבל במקרה הזה התווספה לעניין תחושה קשה של חוסר צדק, חמדנות וחוסר הוגנות עסקית בסיסית.

אחרי שנאבקנו בבית המשפט, השגנו עבור הלקוח את התוצאה שייחלנו לה – התביעה נגד הלקוח נדחתה, ויועץ המס חויב לשלם ללקוח הוצאות משפט בסכום משמעותי.

שתדעו. אין רגע מספק יותר מאשר הרגע שעורך הדין צריך לעדכן לקוח על זכייה בתיק. במקרה הזה, כשקיבלנו את פסק הדין ועדכנו את הלקוח בבשורות הנפלאות – זה אחד מאותם רגעים שמזכירים לנו למה בחרנו במקצוע הזה. הוא אמר בטלפון "סוף סוף אני יכול לנשום לרווחה. התיק הזה גרם לי לכאב ראש בלתי נסבל, ועכשיו הכל מאחוריי."

הסיפור הזה מזכיר לנו מהם הרגעים והתהליכים שבשבילם אנו עובדים כל כך קשה – לסייע ללקוחותינו להיפטר מהתחושות השליליות הנלוות לסכסוכים עסקיים ולהוביל אותם בסוף הדרך לתחושת הקלה ושקט נפשי.

אם אתם מוצאים את עצמכם בפלונטר משפטי מלחיץ שאתם לא רואים דרך לצאת ממנו – אל תהססו לפני למשרדנו לייעוץ. נשמח לסייע לכם להתמודד עם המכשולים המשפטיים ולחזור לשגרה ללא דאגות. אנחנו כאן כדי להגן על האינטרסים העיסקיים שלכם באמצעות הבנה עמוקה של עולם העסקים וידע ייחודי ומדויק בפתרון בעיות משפטיות מורכבות.

האמור לעיל הוא בגדר מידע כללי וחלקי בלבד ואין לראות בדברים משום מתן ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. כל מקרה צריך להיבחן לגופו והדברים עשויים להשתנות בהתאם לנסיבות של כל מקרה ומקרה.

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך