ניהול סכסוכים: חשיבות הייעוץ המשפטי בתחילת העימות

מנהלים יקרים, רוצים למנוע מעצמכם או מעובדיכם להחמיר את מצבה המשפטי של החברה ולחסוך זמן וכסף? המאמר הזה בשבילכם.

בעולם העסקי (במיוחד בישראל…) סכסוך משפטי אינו עניין של "אם" אלא של "מתי". כמנכ"ל או מנהל בכיר, אתם עלולים למצוא את עצמכם ואת החברה שלכם בעמדת נחיתות משפטית – לעתים מבלי שתהיו מודעים לכך. רבים מכם נוטים לטפל בעצמכם או באמצעות עובדיכם בבעיות משפטיות כאשר הן צצות, כאשר בדרך כלל המחשבה היא חיסכון בהוצאות משפטיות.

טעות זו עלולה לעלות לכם ביוקר! התערבות משפטית מוקדמת יכולה למנוע סכסוכים מלכתחילה, למזער נזקים ולהוביל לסיומם המוצלח לטובת החברה.

הנה האמת המטרידה: רוב המנהלים פונים לעורך דין רק כשהם כבר "בצרות". אבל אז, במקרים רבים, כבר מאוחר מדי והנזק כבר נעשה.

מדוע? כי כל צעד שאתם או עובדיכם עושים בתחילת העימות המשפטי עלול להשפיע באופן דרמטי על התוצאה: אמירה לא זהירה, מייל פזיז, או החלטה שגויה – כל אלה יכולים לפגוע משמעותית בחוזק עמדתה המשפטית של החברה ובסיכויים לצאת מן העימות כשידה של החברה על העליונה תוך מינימום של עלויות וסיכונים משפטיים.

הסיכונים? הפסד כספי, פגיעה במוניטין החברה, בזבוז זמן ניהולי ואפילו הטלת אחריות אישית על נושאי משרה.

החדשות הטובות הן שיש פתרון – ליווי משפטי צמוד מהרגע הראשון על ידי עורך דין מנוסה שמסוגל לזהות סיכונים שאינכם רואים, למנוע טעויות קריטיות, לנווט את המצב לטובת החברה, לחסוך לכם זמן, כסף ועוגמת נפש.

זכרו: בעולם המשפטי, מניעה תמיד זולה יותר מריפוי. לכן, אל תמתינו עד שיהיה מאוחר מדי והתקשרו בהסכם ריטיינר עם עורך דין שמתמחה בייעוץ שוטף לחברות וכהמלצה אישית שלנו כדאי לוודא שיש לו גם ניסיון בניהול הליכים משפטיים. כי לא מספיק שעורך הדין שלכם ידע את החוק – רצוי שהוא גם יהיה בעל ידע, כלים ויכולות אישיות לנהל סכסוכים עוד לפני שהם מסלימים ואם זה קורה הם יודעים לטפל בתיקים כאלה בהצלחה.

כעורכי דין מנוסים בליטיגציה מסחרית וייעוץ שוטף לחברות, אנו רואים מקרוב את הנזקים העצומים שנגרמים כתוצאה מהתעלמות מבעיות משפטיות או מהניסיון לפתור אותן לבד. אנו כאן כדי לעזור לכם להגן על האינטרסים שלכם ושל החברה שלכם.

ההגנה הטובה ביותר מתחילה ברגע הראשון.

האמור לעיל הוא בגדר מידע כללי וחלקי בלבד ואין לראות בדברים משום מתן ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. כל מקרה צריך להיבחן לגופו והדברים עשויים להשתנות בהתאם לנסיבות של כל מקרה ומקרה.

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך